עו"ד נטוביץ': "ההצבעה לימין בלשכת עוה"ד – חשובה"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on עו"ד נטוביץ': "ההצבעה לימין בלשכת עוה"ד – חשובה"

    עו"ד יצחק נטוביץ', יו"ר סיעת 'הציונות המשפטית' בלשכת עוה"ד לגדסי ב'מהדורה המרכזית': "הפעם בחירות הקרובות בלשכה יהיו הרבה השפעות על הרפורמה המשפטית, הוועדה למינוי שופטים, ימין ושמאל. הם ישקפו את הלך הרוח במדינה. נציגות חרדית במקום רביעי וחמישי, אין לה השפעה. עו"ד יוסי וייצמן שנמצא עם עמית בכר, ליבו איתנו"

    צילום: יח"צ
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד יצחק נטוביץ', יו"ר סיעת 'הציונות המשפטית' בלשכת עוה"ד לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "הפעם בחירות הקרובות בלשכה יהיו הרבה השפעות על הרפורמה המשפטית, הוועדה למינוי שופטים, ימין ושמאל. הם ישקפו את הלך הרוח במדינה. בליל שבת אנחנו יושבים ומדברים על זה שמה פתאום הלשכה מתערבת בפוליטיקה, לא מספיק לקטר אחרי הקידוש ביום שלישי תוכלו לשנות".

    "יש מעל 90,000 עו"ד פעילים בישראל, בדרך כלל מגיעים כ-25,000. יש את אני הגלימות השחורות, אנשי שמאל מהמגדלים שירדו הפעם וישפיעו. בסוף, מי שקובע מי הנציגים בוועדה למינוי שופעים זאת המועצה. אם אנחנו נכניס הרבה נציגים למועצה, נוכל להשפיע על ההרכב, שהשופטים ישקפו את ערכי העם, המסורת, היהדות והמשפט העברי"

    "יש לנו ערכים שלנו, ערכים יהודיים לאומיים, מסורתים. גם לחרדים, אין רשימה מובהקת, יש ייצוג במרכז. אם המועצה תהיה שמרנית ופחות פרוגרסיבית. אם נצא להשפיע – נשפיע. הרשימות די זהות לרשימות בכנסת, ימין ושמאל. יש נציגות חרדית במקום רביעי וחמישי, אין להם השפעה. עו"ד יוסי וייצמן שנמצא עם עמית בכר, ליבו איתנו – עם הסיעות הדתיות"

    "אנחנו כרשימה ימנית יודעים שלא נצביע לעמית בכר. בימין יש ארבעה מועמדים, צריך שיהיה מישהו אחד שיעמוד מולו ויש סיכוי גדול שננצח" אמר עו"ד נטוביץ'.

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כעורך דין שמגדיר את עצמו חרדי אני מתבייש

    2. 1

      כעורך דין חרדי אני מתבייש שיש חובשי כיפה שקוראים להצביע לאפי נווה. ביזיון מהמדרגה הראשונה. הוא גם בכלל לא ימני. מעדיף להישאר בבית.